ISL Light
map
Facebook

XPPM - Xerox Partner Print Management

 

Prevzemite nadzor nad svojim tiskalniškim okoljem!

S storitvijo Xerox Partner Print Management (XPPM) lahko zmanjšate stroške tiskanja in kopiranja do 30 %* in hkrati občutno optimizirate ustvarjanje dokumentov, upoštevajoč potrebe in želje vašega podjetja. 90 % uporabnikov namreč ne pozna realnih stroškov tiska in jih posledično tudi ne upravlja (optimalno).

 


Ali zares poznate svoje stroške tiska?

Poznate svoje vidne in skrite stroške? Mi poiščemo oboje in procese tiska prilagodimo vašim potrebam, s čimer boste stroške znižali tudi do 30 %*.

S pomočjo preverjenih orodij, ki jih je razvil Xerox, lahko naši pooblaščeni ponudniki storitev personalizirajo ter poenostavijo vaše tiskanje in cenovno učinkovito upravljajo z vašimi pisarniškimi napravami, ne glede na proizvajalca.*

* O dodatnih podrobnostih se posvetujte z našim svetovalcem.


Optimizirajte upravljanje s stroški

Rešitve storitev Xerox Partner Print Management vam lahko pomagajo poenostaviti tiskalniške operacije v vašem podjetju in zmanjšati stroške tiskanja in kopiranja.

Enoten in predvidljiv mesečni račun za vse vaše tiskalniške naprave poenostavi nadzor nad stroški in pomaga pri načrtovanju proračuna. Prenesite vse ali le del svojih naprav, lastniških ali najetih, v poenoten najem s Xeroxovim lizingom.

Podpora za poslovna okolja – Xerox s potrošnim materialom in servisom, ki vam je ves čas na voljo, podpira tako Xeroxovo opremo, kot opremo drugih proizvajalcev.

Poenoteni kontakti za popolno upravljanje produkcije dokumentov izboljšajo učinkovitost in vidnost.

Izboljšana produktivnost zaposlenih zahvaljujoč manjšemu številu prekinitev delovanja naprav in naročanju potrošnega materiala. Delavci se lahko osredotočijo na svoje delo, saj skrb za tiskalnik ali kopirni stroj prevzame Xeroxova ekipa.


Štirje ključni stebri pri upravljanju s tiskom

Tisk prilagodimo vašim delovnim procesom in potrebam ter poskrbimo, da znižate stroške tiska. Xerox, globalni inovator in vodja na področju tiska, zagotavlja najboljše storitve tiska in nižanja stroškov zaradi njegovih štirih ključnih Xeroxovih stebrov:
 

1. Tehnologija SolidInk, trdovoščene barve brez ohišja in z minimalnim odpadom redefinirajo stroške barvnega tiska in pristop k ohranjanju okolja;

2. Xeroxovi tonerji XRC poskrbijo za kakovosten tisk tudi na tiskalnikih drugih blagovnih znamk;

3. Najširša ponudba tiskalnikov na svetu, od najmanjših namiznih, prek optimiziranih večfunkcijskih naprav za pisarniško okolje, pa do največjih produkcijskih tiskarskih strojev – izbor naprave popolnoma prilagodimo vašim potrebam in načinu dela;

4. Ugodno financiranje nakupa naprav s Xeroxovim lizingom, ki zagotavlja ureditev vseh podrobnosti nakupa naprav na enem mestu in predvidljiv fiksen mesečni strošek, med tem, ko z napravo že varčujete, strošek njenega nakupa pa spreminjate v naložbo.


Zakaj predati storitve tiskanja in kopiranja zunanjim izvajalcem?

V večini organizacij resničnih stroškov upravljanja z napravami za tiskanje, skeniranje in fakse ne razumejo dovolj podrobno. Ti lahko dosežejo tudi do 3 % letnih prihodkov celotnega podjetja in če jih ne upravljamo ustrezno, po nepotrebnem zapravljamo sredstva, ki bi jih lahko porabili za kaj drugega.

Oddaja tiskanja in kopiranja zunanjemu izvajalcu XPPM vam lahko prinese naslednje prednosti:

Zmanjšani stroški tiskanja in kopiranja
Menjava domačih tiskalniških kapacitet za zunanjo rešitev lahko zmanjša stroške do 30%.

Po potrebi ohranite obstoječe naprave in pomagajte zmanjšati investicijske stroške. Optimizirajte obstoječe tiskalniško okolje postopno in zmanjšajte vpliv sprememb na vašo organizacijo.

Povečana produktivnost
Naši pooblaščeni ponudniki storitev zagotovijo, da vaše naprave ostanejo posodobljene in da imajo vaši delavci dostop do novih funkcij in personaliziranih korakov pri pripravi dokumentov, ki jih potrebujejo za večanje vaše produktivnosti in konkurenčnosti.

Prihranek sredstev
Učinkovitejše upravljanje vaših naprav lahko zmanjša porabo električne (in emocionalne) energije, stroške potrošnega materiala (barve ali tonerja) in količino odpadkov.

IT ekipa se lahko posveti pomembnejšim poslovnim nalogam
IT podporno osebje porabi sicer veliko časa z nameščanjem, podporo in vzdrževanjem tiskalniških naprav, z najemom storitev zunanjega izvajalca pa lahko čas in energijo usmerijo k pomembnejšim projektom.


Več: 01/530 2700, prodaja@uni-biro.si

Piškotki za analitiko
Ti se uporabljajo za beleženje analitike obsikanosti spletne strani in nam zagotavljajo podatke na podlagi katerih lahko zagotovimo boljšo uporabniško izkušnjo.
Piškotki za družabna omrežja
Piškotki potrebni za vtičnike za deljenje vsebin iz strani na socialna omrežja.
Piškotki za komunikacijo na strani
Piškotki omogočajo pirkaz, kontaktiranje in komunikacijo preko komunikacijskega vtičnika na strani.
Piškotki za oglaševanje
So namenjeni targetiranemu oglaševanju glede na pretekle uporabnikove aktvinosti na drugih straneh.
Kaj so piškotki?
Z obiskom in uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo in beleženjem piškotkov.V redu Več o piškotkih