Servis tiskalniških naprav
Omogočamo in nudimo kvalitetno servisno vzdrževanje za kopirne stroje in tiskalnike blagovne znamke XEROX, RICOH, HP ter ostalih blagovnih znamk na območju celotne Slovenije.
-
UNI-BIRO d.o.o.,
-
Selanova 12, 1000 Ljubljana,
-
Telefon: 080 35 65
-
E-naslov: servis@uni-biro.si
Zavedamo se, kako pomembna je strokovnost in zanesljivost servisnega oddelka.
Ker nam je KVALITETA servisa in hkrati ugodje strank primarnega pomena, smo poleg lastnega servisnega oddelka (slednji je usposobljen, kvalificiran in certificiran za blagovno znamko XEROX, HP, RICOH, RISO...), vzpostavili tudi pogodbene vezi s strokovnim servisnim osebjem za druge blagovne znamke.
Za hitro in učinkovito prijavo napake oz. okvare na tiskalniku, smo vzpostavili CENTER ZA PODPORO s sistemom zahtevkov za prijavo napake, ki se nahaja na spletnem naslovu http://podpora.uni-biro.si.
Obstajajo trije preizkušeni modeli odpravljanja težav in napak ter servisnega vzdrževanja biro tehnične opreme:
- Telefonsko
Izkušnje pravijo, da je polovico vseh težav na faksimilnem aparatu, tiskalniku, uničevalcu dokumentov in kopirnem stroju mogoče rešiti pogovorno s pomočjo telefona.
- Vzdrževanje “Na klic - na poziv”
Poteka po potrebi (običajno ob zastoju in okvari aparata) in skladno s servisnimi normativi proizvajalca aparata. Stranka plača servisno intervencijo in servisni poseg, ki se obračuna po delovnem nalogu, ki zajema servisno delo, vgrajene rezervne dele in potrošni materiala ter kilometrino.
- Pogodbeno vzdrževanje FSMA “Full Maintenance Service Agreement” – (dogovor o popolni servisni storitvi)
FSMA predstavlja najčistejšo poslovnega sodelovanja na temo vzdrževanja. Vsi stroški so transparentni in predvidljivi. Pogodbena cena vključuje redne servisne storitve in vse stroške materiala (tonerji, bobni, rezervni deli, čistila, maziva, itd.) ne glede na pokritost posameznega izpisa. Odvisni strošek za stranko je samo papir in pa sponke, v kolikor je predmet pogodbe opremljen z električnim spenjalcem. Odzivni časi servisnega oddelka (odpravljanje napake) so definirani v servisni pogodbi in so za stranko časovno najugodnejši.
(Pogodbena cena pri konkurenci: konkurenca zagotavlja pogodbeno ceno pri 5% pokritosti. Večjo pokritost oz. nanos posamezne barve zaračunavajo naknadno.).