Apeos C7070 / C6570 / C5570 / C4570 / C3570 / C3070

FUJIFILM
FUJIFILM
Apeos C7070 / C6570 / C5570 / C4570 / C3570 / C3070
Apeos C7070 / C6570 / C5570 / C4570 / C3570 / C3070
Apeos C7070 / C6570 / C5570 / C4570 / C3570 / C3070
Apeos C7070 / C6570 / C5570 / C4570 / C3570 / C3070
 

 

Novi FUJIFILM Apeos Cxx70 je barvna multifunkcijska laserska naprava, ki ponuja napredne funkcije z visoko stopnjo varnosti in enostavno uporabo, kar podjetjem omogoča prilagajanje spreminjajočim se časom. Naprave Apeos se brez težav povezujejo z različnimi rešitvami in storitvami, s čimer omogočajo povsem nov agilen način dela na daljavo, kjerkoli in kadarkoli.

 

 

Osnovne specifikacije

 

  • Kopiranje / Tiskanje: Barvno / Črno-belo od 30 do 70 strani na minuto - odvisno od modela
  • Skeniranje: Barvno / Črno-belo 80 strani na minuto (Opcijsko 270 strani na minuto)
  • Faks (opcijsko): Super G3 Faks
  • Ločljivost tiskanja: do 1.200 x 2.400 dpi
  • Nadzorna plošča: 10,1-palčni nagibni barvni zaslon na dotik
  • Omogočeno povezovanje v oblak
  • Omogočeno mobilno povezovanje
  • Skeniranje vizitk
  • Varnost
  • LED-opomnik za prevzem natisnjenih dokumentov / izvirnikov
  • Zaznavanje večkratnega podajanja

 

Priporočljiv za uporabnike, ki potrebujejo:

  • Dobro uravnotežen večfunkcijski tiskalnik kot primarno/sekundarno napravo
  • Napravo, ki jim pomaga razviti oddaljeno, a nemoteno delovno okolje
  • Napravo, ki jo lahko uporabljajo na poti z brezhibnimi možnostmi povezovanja
  • Napravo, ki omogoča priročno deljenje informacij kadarkoli in kjerkoli
  • Napravo, ki omogoča sledenje uporabi po oddelkih za povečanje delovne in stroškovne učinkovitosti

 

 

Značilnosti

 

Preprost vmesnik z enostavno navigacijo
Črno-sivi odtenki uporabniškega vmesnika zagotavljajo boljši kontrast za lažje prepoznavanje.

  • Ikone so enakomerno razporejene za lažje prepoznavanje
  • Dosledni koraki delovanja pri vsaki funkciji za lažji priklic
  • Prilagoditev domačega zaslona za enostaven dostop do pogosto uporabljenih funkcij
  • Pripenjanje rednih nastavitev za hitro izvajanje pogostih ali ponavljajočih se opravil
  • Jasna svetlobna obvestila za zaključena ali napačna opravila
  • Nežna zvočna obvestila za opozorila in pozornost

 

Pametni telefon postane "prenosna nadzorna plošča"
Brezhibna povezljivost z mobilnimi napravami za opravila, kot so kopiranje, faksiranje, tiskanje in skeniranje*1, prek aplikacije Print Utility*2.

  • Mobilna naprava se lahko uporablja kot alternativni uporabniški vmesnik za upravljanje, s čimer se zmanjšajo stični točki pri dotikanju naprav.
  • Pogoste nastavitve lahko shranite kot "Priljubljene".
  • Neposredno pošiljanje faksa ali e-pošte z naslovi, shranjenimi v pametnem telefonu.
  • Zmanjšanje stičnih točk na tiskalniku za izboljšanje higiene.

Opomba: Povezava z napravo prek brezžičnega omrežja ali povezave Wi-Fi Direct.
*1: Skeniranje v mobilno napravo, e-pošto ali mapo.
*2: Aplikacija je brezplačno na voljo v Google Play™ ali App Store.

 

Pladnji se odpirajo in zapirajo lahkotno in tiho
Papirni pladnji so opremljeni z mehanizmom za mehko odpiranje in zapiranje.

  • En mehak pritisk za zapiranje
  • Pladenj se zapre nežno in tiho
  • Enostavno in brez napora izvlečenje

 

Hitro skeniranje velikih količin izvirnikov
Naprava omogoča branje do 270 strani na minuto* pri visoki hitrosti za kopiranje ali skeniranje. Naknadna obdelava dokumentov poteka brez zamud.

  • Opremljeno z zaznavanjem večkratnega podajanja listov
  • Enoprehodni DADF (Duplex Automatic Document Feeder) ne poškoduje izvirnikov
  • Pokrov za dokumente se zapira počasi

* Za Duplex Automatic Document Feeder C2-PC. Pri enoprehodnem in obojestranskem skeniranju, 200 dpi v mapo.

 

Pospešeno delovanje brez čakanja
Hiter zagon in izhod za večjo učinkovitost.

  • Hitro ogrevanje v manj kot 24 sekundah
  • Hiter zagon v načinu Fast Boot pripravi nadzorno ploščo v 6 sekundah*1
  • Čas prve kopije (First Copy Output Time) v 3,3 sekundah*

*1: Odvisno od statusa glavne enote in konfiguracije možnosti lahko traja več kot 6 sekund.
*2: Velja za A4 LEF pri modelu C7070/C6570 v vodoravnem/monokromatskem načinu.

 

Tiskanje iz katere koli večfunkcijske naprave v pisarni
Z možnostjo Server-less On-Demand Print* lahko natisnete dokumente iz katerekoli povezane večfunkcijske naprave.

  • Poveča produktivnost s tiskanjem iz druge razpoložljive naprave, ko je trenutna naprava zasedena
  • Povežete lahko do 100 enot
  • Nastavitve opravil je mogoče spremeniti neposredno na napravi, da prihranite čas (npr. obojestransko tiskanje, dodajanje spenjača, vse v monokromu)

* Opcijsko.

 

Svetlobni opomnik
Svetlobni opomnik opozori uporabnika na neprevzete izvirnike ali natisnjene dokumente na pladnjih.

  • Preprečuje, da bi dokumenti ostali na osrednjem pladnju ali podajalniku
  • Lučka na osrednjem pladnju dodatno opozarja, ko je faks prejet na stranskem pladnju

 

 

Fleksibilnost pri postavitvi pisarne
Podpira brezžično LAN omrežje*1.

  • Omogoča prosto razporeditev delovnih mest v pisarni z Wi-Fi podporo
  • Do pet večfunkcijskih naprav z Wi-Fi Direct povezavo je lahko hkrati povezanih
  • Podpira neposredno tiskanje z mobilnih naprav*2
  • Podprte so aplikacije Print Utility, AirPrint in Mopria® Print Service

*1: Opcijsko.
*2: Pri povezovanju prek Wi-Fi Direct.

 

Različne funkcije za prihranek časa in truda pri skeniranju

Skenirani podatki se lahko prenesejo na več načinov, vključno z e-pošto, URL-jem in pošiljanjem na računalnik (SMB/FTP/SFTP).

  • Podatke je mogoče hkrati poslati z uporabo več funkcij.
  • Izboljšajte proces digitalizacije z možnostmi, kot so samodejna usmeritev strani, popravljanje nagnjenih strani in odstranjevanje praznih strani.
  • Poleg TIFF in JPEG lahko skenirane podatke pretvorite v PDF z OCR podporo*, visokokomprimirane PDF-je/s specifično barvo ali dokumente DocuWorks. Prav tako jih lahko pretvorite v urejljive dokumente Excel/Word*.
  • S funkcijo ScanAuto lahko preprosto pošljete skenirane podatke na vaš e-poštni naslov s pritiskom na en gumb.

* Opcijsko.

 

Digitalizacija papirnatih dokumentov za lažje upravljanje dokumentov
S funkcijo Scan Delivery* lahko samodejno obdelate in shranite skenirane slike s pritiskom na prednastavljen gumb za vsak potek dela ali vrsto dokumenta.

  • Samodejna nastavitev oblike datoteke, imena datoteke, OCR ipd.
  • Samodejno shranjevanje skeniranih in obdelanih dokumentov na ustrezno mesto
  • Določanje specifičnih besed ali znakov v dokumentu kot ime mape ali datoteke
  • Znak "0̸" in drugi pogosto napačno prepoznani znaki se pravilno preberejo

* Opcijsko.

 

 

Uporaba QR kod in črtnih kod
Kadar je QR koda ali črtna koda prisotna na naslovni strani ali v vsebini izvirnega dokumenta, bo sistem Scan Delivery prepoznal in ustrezno obdelal informacije.

 

Skeniranje manjših izvirnikov, kot so čeki in računi
Dokumente po meri ali manjših dimenzij, kot so računi, lahko neposredno skenirate iz dvostranskega avtomatskega podajalnika dokumentov, ki se samodejno prilagodi najbližji standardni velikosti.

  • Takojšnje skeniranje brez ročnega vnosa dimenzij vsakega izvirnika
  • Samodejna pretvorba izvirnikov po meri v standardne velikosti
  • Funkcija pametnega OCR* zmanjšuje delo po obdelavi

*Opcijsko.

Samodejno skeniranje manjših izvirnikov v standardno velikost brez prilagoditev

 

 

Izboljšajte prodajne zmožnosti z uporabo informacij s poslovnih vizitk
Z dvostranskim avtomatskim podajalnikom dokumentov B2-PC lahko naložite izvirnike, ki so majhni, kot so poslovne vizitke.

  • Podpira minimalno velikost 49 mm (Š) x 85 mm (D)*1
  • Hkrati lahko naložite in skenirate več izvirnikov
  • Enopassni dvostranski DADF omogoča hkratno skeniranje sprednje in zadnje strani
  • Funkcija OCR*2 zmanjša delovno obremenitev pri ročnem vnosu podatkov

*1: Uporabno za težo papirja od 38 do 209 g/m².
*2: Opcijsko.

 

 

Ne zamudite nobenega faksiranja, ko delate na daljavo
Funkcija brezpapirnega faksiranja samodejno shrani prejete fakse v mape, ki jih je mogoče prenesti na osebni računalnik ali poslati po elektronski pošti.

  • Prejeti faksi se lahko posredujejo na vaše mobilne naprave preko elektronske pošte
  • Prejeti faksi se lahko prenesejo v Delovno mapo*1
  • Fakse je mogoče razvrstiti po številki faksiranja, datumu prejema in odgovorni osebi*2
  • Obdelava prihodnjih faksov se lahko prilagodi glede na čas, dan v tednu in obdobje*2
  • Na primer, lahko preklopite z izhodne papirne oblike na elektronski prenos z enim samim ukazom*2

*1: Oblačne storitve, ki jih zagotavlja FUJIFILM Business Innovation. Potreben je ločen pogodbeni dogovor.
*2: Opcijsko.

 

Deli informacije kadarkoli in kjerkoli
Z Delovno mapo* in dostopom do interneta lahko dokumente pregledate ne glede na čas in kraj.

  • Gladko povezovanje z večfunkcijskimi napravami, DocuWorks in mobilnimi napravami
  • Dokumente v Delovni mapi je mogoče natisniti iz kontrolne plošče
  • Skenirani dokumenti bodo prejeli ime datoteke in se shranili v Delovno mapo. Ustreznim uporabnikom bo poslana obvestila po elektronski pošti.

 

* Oblačne storitve, ki jih zagotavlja FUJIFILM Business Innovation. Zahtevan je ločen pogodbeni dogovor.

 

Podpora za Universal Print podjetja Microsoft
Z registracijo večfunkcijskih naprav v sistem Universal Print podjetja Microsoft lahko uporabniki*1, overjeni z Microsoft Entra ID*2, tiskajo od koderkoli prek oblakov.

*1: Organizacije z naročnino Microsoft Windows Enterprise ali Microsoft 365.
*2: Nekdanji Azure Active Directory.

 

Enostaven in varen izhod tudi pri delu na daljavo
S funkcijo Cloud On-Demand Print* lahko dokumente z računalnika ali mobilne naprave registrirate na oblačnem strežniku in jih natisnete iz določene večfunkcijske naprave.

  • Uporablja se lahko varno z uporabniškim ID-jem in geslom
  • Strah pred izgubo ali krajo podatkov je minimaliziran
  • Ni potrebno nameščanje posebnega gonilnika

*Oblačne storitve, ki jih zagotavlja FUJIFILM Business Innovation. Potreben je ločen pogodbeni dogovor.

 

Centralizirana integracija v oblak
Cloud Service Hub* omogoča enotno prijavo za več oblačnih storitvenih storitev.

  • Specifična shranjevalna mesta lahko dodelite skeniranim dokumentom neposredno z večfunkcijske naprave
  • Podprto iskanje dokumentov iz več oblačnih storitev
  • Izvaja se lahko iskanje celotnega besedila v skeniranih dokumentih z uporabo OCR

 

* Oblačne storitve, ki jih zagotavlja FUJIFILM Business Innovation. Zahtevan je ločen pogodbeni dogovor.

 

 

Iniciative za okoljsko ozaveščanje

    

Delamo na razvoju okolju prijaznih izdelkov, vključno s tehnologijami, ki zmanjšujejo porabo energije večfunkcijskih naprav in tiskalnikov, da bi dosegli nižji okoljski vpliv.
Skupina Fujifilm je uvedla program certificiranja, v katerem pojasnjujemo okoljsko vrednost vsakega izdelka z ocenami ob razvoju izdelkov. Izvajamo ocenjevanje na podlagi naših internih kriterijev in certificiramo izdelke*, ki odlično zmanjšujejo okoljski vpliv, kot "Zelene vrednostne izdelke". Ta izdelek je bil certificiran kot izdelek "Zlatega" ranga, ki prispeva k zmanjšanju okoljskega vpliva na najvišji ravni industrije.

 

*Izdelki in storitve, ki odlično zmanjšujejo okoljski vpliv, so zasnovani ob upoštevanju okoljskega vpliva skozi celoten življenjski cikel, od pridobivanja surovin, proizvodnje, uporabe, odlaganja do ponovne uporabe.

 

Iniciative za varčevanje z energijo

  • Dosezite tako varčevanje z energijo kot tudi udobje za uporabnike z uvedbo tehnologij IH fuzije, ki omogočajo hitro segrevanje in odpravljajo potrebo po predhodnem segrevanju v načinu pripravljenosti ali varčevanja z energijo.
  • Dosezite visoko kakovost slike in varčevanje z energijo z LED tiskalno glavo, ki omogoča prostorsko in energetsko varčno zasnovo, ter tonerjem Super EA-Eco, ki ima nizkotemperaturno fuzijsko delovanje.
  • Zmanjšajte porabo energije s funkcijo pametnega varčevanja z energijo, ki napaja samo potrebne dele, odvisno od funkcij, ki jih uporabljajo uporabniki.

Iniciative za varčevanje z viri

  • Brezžično spenjanje, ki zmanjšuje odpadke in se lahko uporablja brez skrbi na določenih mestih, kjer je treba upoštevati varnost ali morebitno kontaminacijo.
  • Funkcije, ki prispevajo k zmanjšanju porabe papirja, vključujejo: Private Charge Print, Scan, Paperless Fax, Pages per Side/Multiple-Up itd.
  • Uvedba zasnove, ki olajša ponovno uporabo/predelavo izdelkov po končani uporabi.

 

 

Informacije so pomembna sredstva, ki jih je treba zaščititi za vsako ceno

 

Zaščita pred nepooblaščenimi uporabniki

Različne možnosti nastavitev uporabniških avtorizacij omogočajo administratorju, da izbere pravo kombinacijo glede na dane pogoje.

  • Lokalna avtentikacija
  • Avtentikacija prek oddaljenega strežnika*
  • Avtentikacija s IC kartico*
  • Dostop do funkcij, specifičnih za uporabnika
  • Brezplačno tiskanje

*Opcijsko.

 

Dodatna plast zaščite pred neželenim dostopom lahko obstaja za specifične uporabnike (npr. goste).

  • Dodatni Ethernet komplet*

*Opcijsko.

 

Zaščita podatkov

Ščiti pred zlonamernimi nameni, kot so hekerski napadi ali manipulacije z nastavitvami naprave/sistema.

  • Šifriranje shranjenih podatkov
  • Uporaba čipa TPM* 2.0 za upravljanje šifrirnih ključev
  • Hkratno brisanje nastavitev in informacij o dokumentih

*Trusted Platform Module.

 

Zaščita informacij z močno šifriranjem med prenosom med napravami, strežniki itd.:

  • Šifriranje komunikacijskih poti z uporabo SSL/TLS ali IPsec
  • Šifriranje med prenosom preko SMBv3 in SFTP
  • Šifriranje/podpis skeniranih datotek
  • Šifriranje in podpisovanje e-pošte z uporabo S/MIME
  • Omejitev različice TLS
  • Kriptografija z eliptično krivuljo
  • WPA3

 

Zaščita pred nepooblaščenim dostopom

Zaščita nastavitev naprave na več ravneh z jasnim opredeljevanjem omejitev sprememb za različne ciljne skupine: končne uporabnike, IT skrbnike in servisne inženirje.

  • Omejitve delovanja predstavnikov servisov
  • Zaklepanje računov za preprečevanje nepooblaščenega dostopa
  • Informacije za spremembo privzetega gesla
  • Opozorila pri uporabi globalne IP naslove

​Preprečevanje namestitve nepooblaščenih programov brez obvestila. Podpora za robustne IT revizije z dnevniki podatkov naprav za enostavno sledenje.

  • Preverjanje digitalnih podpisov programske opreme
  • Omejitve oddaljenega posodobitve
  • Filtriranje IP naslovov
  • Zaznavanje manipulacij ob zagonu in samodejno obnovitev ob odkritju manipulacije
  • Preprečevanje manipulacij med delovanjem
  • Revizijski dnevnik
  • Prenos sistema revizijskih dnevnikov

 

Preprečevanje napak pri delovanju

  • Skeniranje dokumentov za dostavo na določeno mesto
  • Ponovno vnašanje prejemnika faksov
  • Opombe
  • Tiskanje skritega besedila*
  • Funkcija za vgrajevanje in sledenje digitalnih kod *

*Opcijsko.

 

Certifikati o varnosti

Izdelek je certificiran po standardu ISO/IEC 15408, ki je mednarodni standard za oblikovanje in delovanje IT varnosti.

 

 

Zanesljiv sistem podpore

 

Enostavne rešitve za reševanje težav

Od zamenjave potrošnega materiala do nepričakovanih okvar naprav je večino težav mogoče rešiti brez čakanja na servisne ali prodajne predstavnike.

  1. Reševanje težav z uporabo funkcije "Pomoč" na napravi
    - Informacije za samopomoč so na voljo na kontrolni plošči
    - Informacije za samopomoč lahko dostopate tudi preko mobilne naprave s skeniranjem QR kode, prikazane na kontrolni plošči
  2. "Oddaljena pomoč" s pomočjo operaterjev
    - Neposredno se poveže s centrom za podporo
    - Operater bo daljinsko dostopal do večfunkcijske naprave in vas vodil skozi korake na skupni kontrolni plošči, da reši težavo

 

Natančno spremljanje vaše večfunkcijske naprave na dnevni ravni
Spremljanje statusa večfunkcijske naprave za minimizacijo časa neobratovanja.

  • Preverjanje merilnika obračuna
  • Samodejna dostava potrošnega materiala, ko je raven kartuš nizka
  • Zaznavanje napak na napravi za pravočasno posredovanje in odpravo težav
    • Opomba: Za uporabo storitve EP se je treba prijaviti. (Brezplačno.)

Ustvarjanje varnostne kopije nastavitev večfunkcijske naprave

Urejevalnik nastavitev naprave je brezplačno orodje, ki vam pomaga pri urejanju nastavitev naprave in ustvarjanju potrebne varnostne kopije za zagotovitev neprekinjenega poslovanja.

  • Varnostna kopija nastavitev naprave/tiskalnika se lahko ustvari na osebnem računalniku
  • Administrator lahko optimizira uporabo naprave z ogledom in urejanjem teh nastavitev, ki so najbolje prilagojene njihovemu okolju
  • Pri namestitvi nove naprave je mogoče te nastavitve prenesti (ali klonirati) iz obstoječe naprave na novo napravo

 

Storitve dnevnika naprave*

Uporaba večfunkcijske naprave se lahko sešteje in pregleda preko spletnega vmesnika. To poenostavi upravljanje stroškov in spodbuja prihranke TCO (skupni stroški lastništva).

  • Izračun porabe je mogoč preko spletnega brskalnika
  • Funkcija avtentikacije omogoča sledenje porabi na ravni uporabnika
  • Enostavno berljive tabele in grafikoni v barvah za pregled rezultatov
  • Posvečen strežnik ni potreben

*Oblačne storitve, ki jih zagotavlja FUJIFILM Business Innovation.

 

Ustvarjanje privlačnih promocijskih materialov iz različnih vrst papirja in materialov

Naprava podpira različne velikosti in debeline papirja, kot so razglednice, kuverte in dolg papir. Promocijske materiale je mogoče enostavno izdelati v podjetju.

  • Podpora za dolg papir do 320 x 1.200 mm
  • Podpora za papir debeline od 52 do 300 g/m², vključno z lahkimi kartoni, kot so potrdila o priznanjih
  • Bypass pladenj podpira razglednice in kuverte, na voljo je tudi opcijski "Pladenj za kuverte"

 

Za naloge z visokim obsegom kopiranja, tiskanja in faksiranja

Tip visokozmogljivega hranilnika

 

 

  1. Visokozmogljiv hranilnik B1 lahko naloži do 2.000 listov.*1
  2. Visokozmogljiv hranilnik B2 lahko naloži do 2.940 listov.*1

Z modulom Tandem Tray je mogoče naložiti največ 6.140 listov*2, kar omogoča podporo za tiskanje velikih obsegov.
*1: Papir debeline 80 g/m².
*2: Papir debeline 80 g/m², C7070/C6570 in visokozmogljiv hranilnik B2.

Možnosti zaključevanja in dodelave

 

 

Do 10 listov brezžično spenjanje je na voljo.*
Podpira večpozicijsko enostransko in dvoslojno brezžično spenjanje.
*Za papir debeline 80 g/m² ali manj.

 

 
 
Enojno spenjanje Dvojno spenjanje  

 

 

 

Spenjanje

  • Spenjanje več listov skupaj

Brezžično spenjanje

  • Spenjanje več listov skupaj

Izsekovanje

  • Izsekavanje lukenj za mapiranje

Saddle Staple

  • Priročno za izdelavo katalogov in brošur

Z-zlaganje polovičnih listov

  • Z-zlaganje dokumentov A3 v velikost A4

Tri-zlaganje

  • Priročno za vstavljanje direktne pošte itd.

 

 

Finisher

 

 

  1. Finisher-A2
  2. Finisher-B4/B5 + Enoto za izdelavo knjig
  3. Finisher-C4/C5
  4. Finisher-C4/C5 z Enoto za izdelavo knjig
  5. Finisher-C4/C5 z Enoto za izdelavo knjig + enaota za zgibanje CD3

 

Office color MFP
Funkcije
Kopiranje / tiskanje / skeniranje
Velikost medijev
A5 - SRA3
Faksiranje
DA (opcijsko)
Hitrost tiska
od 30 - 70 ppm
Hitrost izpisa prve strani
BW do 3,3 s / COL do 4,1 s
Zaslon
10,1"
Ločljivost tiska
1.200 x 1.200 dpi
Max. gramatura medija
52 - 300 g/m2
Obojestransko skeniranje
DA v enem prehodu
Obojestransko tiskanje
DA
Pomnilnik
4 Gb
Povezava
LAN 10/100/1000
USB3.0
WiFi a/b/g/n/ac (opcijsko)
Jezik
PCL5 / PCL6
Adobe® PostScript® 3TM (opcijsko)
Kapaciteta predala
Standard - 4 predali: 4x 520 listov + Stranski podajalnik 90 listov
Standard - Tandem Tray Model: 2x 520 listov + 840 listov + 1,230 listov + stranski podajalnik 90 listov
Opcijsko - HCF B1: 2,000 listov
Opcijsko - HCF B2: 2,940 listov
Trdi disk
128 Gb SSD
Teža
124 kg - 156 kg
Dolžina / Širina / Višina
790 x 658 x 1.169 mm

 

Prodaja

           

Servis

         

Sergio Rebronja

  Matej Meterc   Telefon: +386 (0)80 35 65
Skrbnik ključnih strank   Operativni direktor   Portal za prijavo napake: podpora.uni-biro.si
        e-naslov: servis@uni-biro.si
Telefon: +386 (0)40 196 049   Telefon: +386 (0)1 530 27 06    
e-naslov: sergio@uni-biro.si   e-naslov: matej.meterc@uni-biro.si    

 

Gonilniki se nahajajo na uradni FUJIFILM strani za podporo uporabnikom. Za nadaljevanje na FUJIFILM spletno stran pritisnite na POVEZAVO.

Izdelava spletne trgovine
Piškotki za analitiko
Ti se uporabljajo za beleženje analitike obsikanosti spletne strani in nam zagotavljajo podatke na podlagi katerih lahko zagotovimo boljšo uporabniško izkušnjo.
Piškotki za družabna omrežja
Piškotki potrebni za vtičnike za deljenje vsebin iz strani na socialna omrežja.
Piškotki za komunikacijo na strani
Piškotki omogočajo pirkaz, kontaktiranje in komunikacijo preko komunikacijskega vtičnika na strani.
Piškotki za oglaševanje
So namenjeni targetiranemu oglaševanju glede na pretekle uporabnikove aktvinosti na drugih straneh.
Kaj so piškotki?
Z obiskom in uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo in beleženjem piškotkov.V redu Več o piškotkih