Apeos C3060 / C2560 / C2060

FUJIFILM
FUJIFILM
Apeos C3060 / C2560 / C2060
Apeos C3060 / C2560 / C2060
Apeos C3060 / C2560 / C2060
Apeos C3060 / C2560 / C2060

                                 

 

Osnovne funkcije

 

  • Kopiranje/Tiskanje: Barvno/Črno-belo C3060 30 str/min*1, C2560 25 str/min*1, C2060 20 str/min*1
  • Skeniranje: Barvno/Črno-belo obojestransko skeniranje 80 str/min*2 *3, enostransko skeniranje 55 str/min*3
  • Faks*4: Super G3 FAKS
  • Ločljivost tiska: 1.200 x 2.400 dpi*5
  • Nadzorna plošča: 7" nagibni barvni zaslon na dotik
  • Podpora za brezžično omrežje LAN
  • Podpora za mobilne naprave
  • Interaktivnost v oblaku

*1: A4 LEF.
*2: Za model Apeos C3060 / C2560 skeniranje z enim prehodnim DADF (obojestransko skeniranje).
*3: A4 LEF 200 dpi v mapo.
*4: Opcijsko.
*5: Funkcija tiskanja.

 

 

Lastnosti

 

Večnamenska naprava z majhnim tlorisom in enostavno namestitvijo

  • Kompaktna zasnova s širino 590 mm in globino 659 mm
  • Izbira ustrezne konfiguracije z 1, 2 ali 4 pladnji glede na vaše potrebe po rasti
Konfiguracija z dvema pladnjema z optimalno višino in prilagodljivim uporabniškim vmesnikom omogoča enostavno uporabo za vse (vključno z osebami s posebnimi potrebami). Skupna naprava za pisarne. Povečajte kapaciteto papirja na največ 2.096 listov*.

* Papir 80 gsm, Standardni + 3-pladnjski modul (opcijsko).

 

 

Izjemna natančnost barv in kakovost tiska

  • Visokoločljivo tiskanje 1.200 x 2.400 dpi z LED tiskalno glavo
  • Gladke linije in jasna reprodukcija besedila z obdelavo za izboljšanje slike
  • Tehnologija digitalne korekcije IReCT* zmanjšuje barvna neskladja

* Tehnologija nadzora registracije slike

 

 

Hiter zagon za večjo učinkovitost

  • Način hitrega zagona pripravi nadzorno ploščo v 6 sekundah*1
  • Nadzorna plošča postane odzivna iz načina nizke porabe v približno 1 sekundi*2
  • Hitro ogrevanje v manj kot 28 sekundah
  • Čas prve kopije 4,9 sekunde*3

*1: Odvisno od stanja glavne enote in konfiguracije možnosti morda ne bo delovalo ali pa bo trajalo več kot 6 sekund.
*2: Določite čas do načina spanja, ki je daljši od časa do načina nizke porabe.
*3: A4 LEF za Apeos C3060 v vodoravnem/črno-belem prednostnem načinu.

 

 

Hitro skeniranje dokumentov z visokim volumnom *1

  • Do 80 str/min lahko preberemo z visoko hitrostjo pri skeniranju*2
  • Do 130 listov lahko naložite
  • Enopass DADF ne poškoduje izvirnega dokumenta
  • Takoj skenirajte brez ročnega vnašanja velikosti vsakega izvirnika
  • Samodejno pretvarja izvirnike po meri v standardne velikosti

*1: Model Apeos C3060 / C2560 s prehodnim DADF.
*2: 1 prehod obojestranskega skeniranja. Naš standardni papir (A4 LEF), 200 dpi, v mapo.

 

 

 

Samodejno skenira majhne izvirnike v standardno velikost brez prilagajanja.

 

 

Neposredno skeniranje ali tiskanje z USB* za učinkovito delovanje

  • Dokumente, shranjene na USB ključku, lahko neposredno natisnete ali pa se skenirani podatki lahko neposredno shranijo na USB ključek brez uporabe računalnika.

* Opcijsko.

 

 

 

Različne kombinacije

 

  1. Standardna konfiguracija modela-1T
  2. S 3-pladnjskim modulom*
  3. S stranskim pladnjem*

Podpira porazdelitveni izhod za vsako od nalog kopiranja, tiskanja in faksiranja

* Opcijsko

 

 

Različne možnosti dodelave so na voljo glede na vaše potrebe.

 

1. Finisher-A2
- Spenjač

 

Levo: Fotografija prikazuje enostransko spenjanje / Desno: Fotografija prikazuje dvostransko spenjanje.

 

 

Enostavna postavitev z enostavno navigacijo.

 

Črna in siva tona uporabniškega vmesnika zagotavljata boljši kontrast za enostavno prepoznavanje.

  • Ikone so enakomerno razporejene za enostavno prepoznavanje.
  • Dosledni postopki delovanja vsake funkcije omogočajo enostavno priklicanje.
  • Osebna prilagoditev domačega zaslona za enostaven dostop do pogosto uporabljenih funkcij.
  • Pripnite redne nastavitve za registracijo pogostih ali ponovljenih nalog.
  • Jasne vidne svetlobne obvestila za zaključene ali napake pri nalogah.
  • Diskretno zvočno obvestilo za opozarjanje in pozornost.

 

 

Pametni telefon postane "prenosna nadzorna plošča".

Brezhibna povezljivost z mobilnimi napravami za naloge kopiranja, faksiranja, tiskanja in skeniranja*1 z uporabo aplikacije Print Utility*2.

  • Mobilna naprava se lahko uporablja kot alternativa uporabniškemu vmesniku za nadzor operacij, da se zmanjša število skupnih kontaktnih točk.
  • Pogoste nastavitve lahko shranite kot "najljubše".
  • Neposredno pošljite faks ali e-pošto z naslovi, shranjenimi v pametnem telefonu.
  • Zmanjšajte kontaktne točke tiskalnika iz zdravstvenih razlogov.
  • Hitro vzpostavite neposredno Wi-Fi povezavo z skeniranjem QR kode na uporabniški plošči.

Opomba: Povežite se z napravo prek brezžičnega omrežja ali povezave Wi-Fi Direct.
*1: Skeniranje v mobilno napravo, e-pošto, skeniranje v mapo.
*2: Aplikacijo je mogoče brezplačno prenesti iz Google PlayTM ali App Store.

 

 

Fleksibilnost pri razporeditvi pisarne.

Podpira brezžično LAN okolje*1.

  • Podpira prosto naslavljanje v pisarni s podporo za Wi-Fi.
  • Hkrati se lahko poveže do pet multifunkcijskih naprav Wi-Fi Direct.
  • Podpira neposredno mobilno tiskanje*2.
  • Podprti so Print Utility, AirPrint in Mopria® Print Service.

*1: Opcijsko.
*2: Pri povezovanju z Wi-Fi Direct.

 

 

Tiskanje iz katere koli multifunkcijske naprave v pisarni.

S tiskanjem na zahtevo brez strežnika* imate fleksibilnost, da tiskate in prevzamete tiskane dokumente iz katere koli od povezanih multifunkcijskih naprav.

  • Povečuje produktivnost z možnostjo tiskanja iz druge razpoložljive multifunkcijske naprave, ko je trenutna naprava v uporabi
  • Do 100 enot se lahko poveže
  • Specifične nastavitve nalog se lahko spremenijo na ravni naprave, kar prihrani čas
    (iz enostranskega v obojestransko tiskanje, dodajanje spenjača, vse črno-belo).

* Opcijsko.

 

 

Enostavno upravljanje naprav z avtentikacijo brez strežnika.

Avtentikacija brez strežnika* omogoča sinhronizacijo uporabniških informacij med multifunkcijskimi napravami v isti skupini in omogoča administratorjem zmanjšanje delovnih obremenitev.

  • Preprosto pritisnite svojo kartico, da povežete uporabniški ID z multifunkcijsko napravo.
  • Informacije o ID-ju se samodejno delijo z drugimi multifunkcijskimi napravami v istem omrežju.
  • Avtentikacijo lahko izvedete s katero koli napravo v pisarni.

* Opcijsko.

 

 

Različne funkcije, ki prihranijo čas in trud pri skeniranju.

Skenirani podatki se lahko prenašajo preko različnih metod, vključno z e-pošto, URL-jem in pošiljanjem na računalnik (SMB/FTP/SFTP).

  • Podatke lahko pošljete z uporabo več funkcij hkrati.
  • Izboljšajte svoj proces digitalizacije s funkcijami, kot so samodejna usmeritev skenirane strani v pokončno položaj, odpravljanje nagibov strani ali odstranjevanje praznih strani.
  • Poleg TIFF in JPEG lahko skenirane podatke pretvorite v dokumente PDF ali DocuWorks z omogočeno OCR* funkcionalnostjo ali v dokumente z visoko kompresijo/specifično barvo. Prav tako jih je mogoče pretvoriti v dokumente Excel/Word, ki jih je mogoče urejati*.
  • S funkcijo ScanAuto lahko skenirane podatke enostavno pošljete na svoj e-poštni naslov, preprosto s pritiskom na gumb.

* Opcijsko.

 

 

Digitalizacija papirnih dokumentov za enostavno upravljanje dokumentov.

S funkcijo Scan Delivery* lahko samodejno obdelujete in shranjujete skenirane slike, preprosto s pritiskom na prednastavljen gumb za vsak delovni postopek ali vrsto dokumenta.

  • Samodejno nastavite format datoteke, ime datoteke, OCR* itd.
  • Samodejno shranjuje skenirane in obdelane dokumente na ustrezno destinacijo.
  • Določite posebne besede ali znake v dokumentu kot ime mape ali datoteke.
  • 0̸ in drugi pogosto napačno prepoznani znaki se lahko pravilno preberejo.

* Opcijsko.

 

Uporaba QR kod in črtnih kod.

Kadar sta QR koda ali črtna koda na naslovni strani ali vsebini izvirnika za skeniranje, funkcija Scan Delivery prepozna in obdeluje informacije ustrezno.

 

 

Ne zamudite nobenih faksov, ko delate na daljavo.

Funkcija brezpapirnega faksiranja samodejno shranjuje prejete fakse v mape, ki jih je mogoče prenesti na računalnik ali poslati kot e-pošto.

  • Prejete fakse je mogoče posredovati na vašo mobilno napravo po e-pošti.
  • Prejeti faksi se lahko prenesejo v delovno mapo*1.
  • Lahko jih razvrstite po številki faks naprave, datumu prejetja in odgovorni osebi*2.
  • Obdelava prihodnjih faksov se lahko preklaplja glede na čas, dan v tednu in obdobje*2.
  • Na primer, lahko preklopite z izhodne papirne oblike na elektronski prenos z enim samim dejanjem*2.

*1: Oblak storitve, ki jih nudi FUJIFILM Business Innovation. Zahteva se ločen pogodbeni dogovor.
*2: Opcijsko.

 

 

Delite informacije kadarkoli in kjerkoli.

Z delovno mapo* in dostopom do interneta lahko dokumente pregledujete ne glede na čas in kraj.

  • Lahko se enostavno poveže z multifunkcijskimi napravami, DocuWorks in mobilnimi napravami.
  • Dokumenti v delovni mapi se lahko natisnejo iz nadzorne plošče.
  • Skeniranim dokumentom bodo dodeljena imena datotek in bodo samodejno shranjeni v delovni mapi. Ustreznim uporabnikom bo poslano obvestilo po e-pošti.

* Oblak storitve, ki jih nudi FUJIFILM Business Innovation. Zahteva se ločen pogodbeni dogovor.

 

 

Podpora za Universal Print podjetja Microsoft.

Z registracijo multifunkcijskih naprav v Universal Print podjetja Microsoft vnaprej lahko uporabniki*1, ki so avtentificirani z Microsoft Entra ID*2, tiskajo od kjerkoli prek oblaka.

*1: Organizacije z naročninami Microsoft Windows Enterprise ali Microsoft 365.
*2: Nekdaj Azure Active Directory.

 

 

Enostavnost in varnost, tudi ko delate na daljavo.

FUJIFILM IWpro* je vse-v-enem varna platforma za digitalizacijo podjetij, ki nudi prostor za sodelovanje, optimizacijo delovnih procesov, učinkovito upravljanje dokumentov in metapodatkov ter vsestranske možnosti tiskanja v oblaku.

  • FUJIFILM IWpro* je dostopen preko spletnega brskalnika z vsake lokacije, ki ima dostop do interneta, na primer iz podružnice ali na poti.
  • Na voljo je visokokakovostno in varno tiskalno okolje, ne glede na vašo lokacijo, bodisi v pisarni bodisi izven nje.
  • Uporabniki lahko izberejo in natisnejo dokumente, shranjene v oblaku, z multifunkcijsko napravo zunaj pisarne.

* Oblak storitve, ki jih nudi FUJIFILM Business Innovation. Zahteva se ločen pogodbeni dogovor.

 

 

Centralizirana oblačna integracija.

Oblačni servisni hub* omogoča enotno prijavo za več oblačnih storitev za shranjevanje.

  • Specifična lokacija za shranjevanje lahko dodeljena skeniranim dokumentom neposredno iz multifunkcijske naprave.
  • Podprto je iskanje dokumentov iz več oblačnih storitev.
  • Izvedete lahko iskanje po celotnem besedilu v skeniranih dokumentih z uporabo OCR.

* Oblak storitve, ki jih nudi FUJIFILM Business Innovation. Zahteva se ločen pogodbeni dogovor.

 

 

Posvečamo se razvoju okolju prijaznih izdelkov in tehnologij, ki zmanjšujejo porabo energije pri delovanju večfunkcijskih naprav in tiskalnikov, s čimer si prizadevamo za čim manjši vpliv na okolje.

Skupina Fujifilm je vzpostavila program certificiranja, s katerim predstavljamo okoljske prednosti posameznega izdelka že v fazi razvoja. V tem okviru izdelke ocenjujemo po internih kriterijih, pri čemer posebno priznanje podelimo tistim, ki se izkažejo z odlično zmanjšanim vplivom na okolje, in jih certificiramo kot "Zelene vrednostne izdelke".

Ta izdelek je prejel certifikat "Srebrna stopnja", kar pomeni, da zmanjšuje vpliv na okolje na višji ravni od industrijskega standarda.

* Izdelki in storitve, ki so odlični pri zmanjševanju vpliva na okolje, so tisti, ki so zasnovani ob upoštevanju okoljskega vpliva skozi celoten življenjski cikel, od pridobivanja surovin, proizvodnje, uporabe, odlaganja do ponovne uporabe.

 

 

Pobude za varčevanje z energijo
  • Dosezite visoko kakovost slike in varčevanje z energijo z LED-tiskalno glavo, ki omogoča prostorsko in energijsko varčno zasnovo, ter s tonerjem Super EA-Eco, ki omogoča fiksiranje pri nizki temperaturi.
  • Zmanjšajte porabo energije s funkcijo pametnega varčevanja z energijo, ki vklopi le potrebne dele glede na funkcije, ki jih stranke uporabljajo.

 

 

Pobude za ohranjanje virov
  • Spenjanje brez sponk, ki pomaga zmanjšati odpadke in omogoča brezskrbno uporabo na mestih, kjer so potrebne dodatne varnostne ali higienske zahteve.
  • Funkcije za zmanjšanje porabe papirja, kot so zasebno polnjenje za tiskanje, skeniranje, brezpapirni faks, več strani na list/več na eni strani ipd.
  • Oblikovanje za enostavno ponovno uporabo ali reciklažo izdelkov po končani uporabi.

 

 

Zaščita pred nepooblaščenimi uporabniki

Več možnosti za nastavitev avtorizacije uporabnikov omogoča administratorju, da izbere pravo kombinacijo glede na specifično okolje.

  • Lokalna avtorizacija
  • Avtorizacija prek oddaljenega strežnika*
  • Avtorizacija z IC-kartico*
  • Dostop do funkcij glede na uporabnika
  • Zasebno polnjenje za tiskanje

* Opcijsko.

 

Dodatna plast zaščite pred neželenim dostopom se lahko nastavi za določene uporabnike (npr. goste).

  • Komplet sekundarnega Etherneta*

* Opcijsko.

 

 

Zaščita podatkov

Zaščita pred zlonamernimi nameni, kot so hekanje in posegi v nastavitve naprave/sistema.

  • Šifriranje shranjenih podatkov
  • Uporaba čipa TPM* 2.0 za upravljanje s ključi za šifriranje
  • Hkratno brisanje nastavitev in informacij o dokumentih

* Trusted Platform Module

 

Zaščita informacij s pomočjo močnega šifriranja med prenosom med napravami, strežniki itd.

  • Šifriranje komunikacijskih poti z SSL/TLS ali IPsec
  • Šifriranje pri prenosu preko SMBv3 in SFTP
  • Šifriranje/podpis skeniranih datotek
  • Šifriranje in podpisovanje e-pošte z uporabo S/MIME
  • Omejitev različice TLS
  • Eliptična kriptografija
  • WPA3

 

 

Zaščita pred nepooblaščenim dostopom

Zaščita nastavitev naprave na več ravneh z jasnim določanjem omejitev sprememb za različne ciljne skupine - končne uporabnike, IT skrbnike in servisne inženirje.

  • Omejitve delovanja za servisne predstavnike
  • Zaklepanje računov za preprečevanje nepooblaščenega dostopa
  • Informacije za spremembo privzetega gesla
  • Opozorila, prikazana pri uporabi globalne IP-naslova

Preprečuje namestitev nepooblaščenih programov brez obvestila. Podprti so robustni IT pregledi z napravnimi podatkovnimi dnevniki za enostavno sledenje.

  • Preverjanje programskih podpisov
  • Omejitve za oddaljene posodobitve
  • Filtriranje IP-naslovov
  • Zaznavanje posegov ob zagonu in samodejno obnavljanje ob zaznavi posega
  • Preprečevanje posegov med delovanjem
  • Revizijski dnevnik
  • Prenos sistema revizijskega dnevnika

 

 

Preprečuje napake pri delovanju

Preprečuje uhajanje informacij zaradi nenamernih napak administratorjev in uporabnikov.

  • Skeniranje dokumentov za pošiljanje na fiksno destinacijo
  • Ponovna vnos prejemnika faksov
  • Opombe
  • Tiskanje skritega besedila*

* Opcijsko.

 

 

Varnostne certifikacije

  • Certificirano po standardu ISO/IEC 15408, ki je mednarodni standard za oblikovanje in delovanje IT varnosti.

 

 

Enostavne rešitve za reševanje težav

Od zamenjave potrošnega materiala do nepričakovanih okvar naprav, večino težav je mogoče rešiti brez čakanja na servisne ali prodajne predstavnike.

 

 

1. Reševanje težav z uporabo funkcije "Pomoč" na napravi
  • Informacije za samopomoč so na voljo na nadzorni plošči.
  • Informacije za samopomoč lahko dostopate tudi prek mobilne naprave tako, da skenirate QR kodo, prikazano na nadzorni plošči.

 

2. "Oddaljena pomoč" s pomočjo operaterjev
  • Povezuje se neposredno s podporno službo.
  • Operater bo oddaljeno dostopal do večfunkcijske naprave in reševal težavo z usmerjanjem skozi korake na skupni nadzorni plošči.

 

 

Skrbno spremljanje vaše večfunkcijske naprave na dnevni ravni.

Spremljanje stanja večfunkcijske naprave za minimizacijo časovnega izpada delovanja.

  • Preverjanje merilnika obračuna
  • Samodejna dobava potrošnega materiala, ko je nivo kartuš nizek
  • Zaznavanje napak naprave za zgodnje posredovanje in odpravo težav

Opomba: Za uporabo EP storitve se morate prijaviti. (brezplačno)

 

 

Ustvarjanje varnostne kopije nastavitev večfunkcijske naprave.

Urejevalnik nastavitev naprave je brezplačno orodje, ki vam pomaga pri urejanju nastavitev naprave in ustvarjanju nujno potrebne varnostne kopije informacij za zagotavljanje poslovne kontinuitete.

  • Varnostna kopija nastavitev naprave/tiskalnika se lahko ustvari na računalniku.
  • Administrator lahko optimizira uporabo naprave z ogledom/urejanjem teh nastavitev, ki so najbolje prilagojene njihovemu okolju.
  • Pri nameščanju nove naprave se te nastavitve lahko prenesejo (ali klonirajo) iz obstoječe naprave na novo napravo.

 

 

Prodaja

           

Servis

         

Sergio Rebronja

  Matej Meterc   Telefon: +386 (0)80 35 65
Skrbnik ključnih strank   Operativni direktor   Portal za prijavo napake: podpora.uni-biro.si
        e-naslov: servis@uni-biro.si
Telefon: +386 (0)40 196 049   Telefon: +386 (0)1 530 27 06    
e-naslov: sergio@uni-biro.si   e-naslov: matej.meterc@uni-biro.si    

 

Gonilnike lahko najdete na uradni podporni spletni strani FUJIFILM za uporabnike. Za nadaljevanje na spletno stran FUJIFILM kliknite na povezavo GONILNIKI.

Izdelava spletne trgovine
Piškotki za analitiko
Ti se uporabljajo za beleženje analitike obsikanosti spletne strani in nam zagotavljajo podatke na podlagi katerih lahko zagotovimo boljšo uporabniško izkušnjo.
Piškotki za družabna omrežja
Piškotki potrebni za vtičnike za deljenje vsebin iz strani na socialna omrežja.
Piškotki za komunikacijo na strani
Piškotki omogočajo pirkaz, kontaktiranje in komunikacijo preko komunikacijskega vtičnika na strani.
Piškotki za oglaševanje
So namenjeni targetiranemu oglaševanju glede na pretekle uporabnikove aktvinosti na drugih straneh.
Kaj so piškotki?
Z obiskom in uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo in beleženjem piškotkov.V redu Več o piškotkih